Časopis O´všem od 1. července 2011 mění podobu. Zákazníkům se představí v novém formátu, designu a struktuře. Přestože bude i nadále plnit roli katalogu produktů a služeb, zaměří se zároveň více na zábavné čtení a odlehčenou formu.
„Novým O´všem se chceme víc přiblížit zákazníkovi a jeho potřebám. Nechceme zahlcovat pouhým přehledem produktů a služeb, ale vše představujeme zábavnější a více informativní formou, tedy prostřednictvím článků s praktickými možnostmi využití našich služeb. Zákazník se například dozví , že chytrých telefonů a internetu v mobilu není třeba se bát nebo kam může vyrazit s věrnostním programem O2 Extra,“ říká Lukáš Antoš, ředitel marketingové komunikace společnosti Telefónica Czech Republic. „Zveme všechny, aby si pro nové číslo časopisu přišli do O2 Prodejny nebo jej stáhli na webu a přesvědčili se sami“, dodává Lukáš Antoš.
Nový O´všem je od července rozdělen do dvou částí – zákaznické a produktové. Průvodcem a rádcem celého časopisu je fiktivní postava šéfredaktora O´Steina, který se v každém čísle představí úvodním slovem. V zákaznické části, více časopisové, najdou čtenáři novinky věrnostního programu Extra, tipy na služby a tarify a nejrůznější praktické informace a zajímavosti. Novinkou je také pravidelná samostatná kapitola, věnovaná chytrým telefonům, internetu v mobilu a aplikacím. Každý měsíc časopis přinese 2 recenze mobilních telefonů, test vybrané aplikace a tipy na další zábavné a užitečné aplikace pro různé operační systémy. Produktová část, určená zákazníkům i prodejcům, nabídne přehled služeb a produktů.
-red-