Služby

Rozumíte požadavkům a řeči Vašich klientů?

I v oblasti internetového marketingu a tvorby webových stránek je často potřebná emoční inteligence. V portfoliu Vašich klientů nemusí být pouze odborníci z „branže“.

Své o tom vědí i pracovnice ze supportu společnosti IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. provozující službu na tvorbu www stránek a eshopů ByznysWeb.cz.

Bc. Daniela Sláviková z oddělení podpory zákazníků ByznysWeb.cz a Webity.ru specifikuje:
„Často nás kontaktují lidé se stupněm a úrovní vzdělání diametrálně odlišným od tvorby webových prezentací, realizací PPC nebo SEO reklamních kampaní. Formulace jsou mnohdy zkomolené – znáte to, někde nebo od někoho jste slyšeli pojem hosting, doména, příp. pronájem eshopu, ale nevíte, co to znamená. Při komunikaci s klientem nebo potenciálním zájemcem o spolupráci se snažíme přizpůsobit jeho vyjadřování a vcítit se do jeho emocionálního rozpoložení.“ Nejedná se vždy pouze o humorné situace, pracovnice oddělení podpory zákazníků ByznysWeb.cz již nekolikrát řešily i agresívnější případy.

„Pokud se obrátíte na naši zákaznickou podporu, garantujeme Vám zodpovězení dotazů nejen v češtině, ale i ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině nebo ruštině. Na každý jeden mail odpovídáme individuálně a pokud je to v rámci našich možností, odpověď obdržíte obratem, max. do 24 hodin.“ Průměrná doba telefonátu s (potenciálním) klientem je často i 20-30 minut.

„K dispozici máme telefonní ústřednu pro Českou republiku, 2 mobilní kontakty a 1 pevnou linku pro Slovenskou republiku. Jsou dny, kdy permanentně hotlinujeme na všech linkách současně,“ pokračuje Bc. Sláviková.

„Mezi nejčastější dotazy, které dostáváme mailem nebo telefonicky, patří většinou žádosti o zaslání návodů pro práci s našim redakčním systémem FLOX, které máme vypracovány i v sekci POMOC na ByznysWeb.cz. Dále podrobnějších kalkulací pro tvorbu grafických šablon na míru, informace o reklamních kampaních,“ vysvětluje Bc. Sláviková.

„Gro práce na oddělení podpory zákazníků je schopnost prezentovat náš produkt a komunikovat s majitelem biofarmy na vesnici, maminkou na mateřské dovolené nebo malířem-natíračem i s profesionálním webmasterem jazykem, kterému rozumí. Tedy „neohánět se“ zbytečně odbornými pojmy. I když volá rozčílený klient, s ne příliš přívětivým slovníkem, musíme s nim jednat na úrovni. Pouze tak dosáhneme satisfakce a naše klientela se může rozrůstat jako doposud,“ dodává na závěr Bc. Daniela Sláviková.

-red-

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!