Díky úspěšné kampani na sociální síti Facebook získal přední český internetový obchod KASA.cz během měsíce a půl přes 9 tisíc nových fanoušků, což představuje nárůst o více než 200 procent za měsíc a půl ze 4 tisíc v půlce května na více než 13 tisíc na konci června 2011.
Kampaň na podporu stránky www.facebook.com/kasa.cz probíhala především na www.kasa.cz, prostřednictvím emailových newsletterů pro registrované zákazníky a dále pomocí PPC reklamy na Facebooku. Nejvyšší úspěšnost měla propagace přímo na stránkách internetového obchodu KASA.cz.
„Sociálním sítím a novým formám komunikace s našimi zákazníky se věnujeme dlouhodobě, až do letošního května jsme však nerealizovali žádnou proaktivní kampaň pro získávání nových přátel a fanoušků. Protože jsme však na základě interních průzkumu zjistili, že zákazníci často o možnostech komunikace prostřednictvím sociálních sítí a jejich výhodách nevědí, rozhodli jsme se na tuto oblast více zaměřit,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka KASA.cz. Výsledky kampaně naznačují, že zatímco mladí lidé ve věku do cca 35 let sociální sítě aktivně využívají, starší lidé jsou většinou začátečníky, pasivními uživateli či využívají jen některé aspekty sociálních sítí (například sdílení fotografií) a o dalších možnostech často ani nevědí.
„Do budoucna chceme komunikaci přes sociální sítě dále rozšiřovat, a to nejenom na Facebooku, ale také na Twitteru, LinkedIN, Foursquare, Google + a dalších, s ohledem na jejich vhodnost, možnosti a rozšíření mezi českými uživateli,“ doplňuje Jitka Součková.
-red-