Slevový server Vykupto.cz, který u nás patří mezi tři největší slevové servery, spustil jako první v ČR službu Rychloslevy. Díky Rychloslevám se proces mezi zakoupením slevy a jejím užitím zkracuje z řádu dnů a týdnů na hodiny a minuty. Nedílnou součástí služby je propracovaný program loajality, který dodavatelům slev dovoluje ovládat vlastní věrnostní systém. Zákazníci za nákupy slev získávají body, které proměňují za další odměny.
Rychloslevy mají dvě uživatelská rozhraní. Jedno je určené pro dodavatele slev. Ti si sami určí, jaký produkt zákazníkům nabídnou, v jaké výši poskytnou slevu a specifikují časové pásmo, kdy bude sleva aktivní. Zákazník online uvidí, že v jeho okolí se objevila zajímavá sleva, objedná ji, zaplatí kreditní či platební kartou a příjde mu na mobil SMS s unikátním kódem. Tento kód ukáže dodavateli, využije slevu a teprve potom se automaticky provede platba.
„Prozatím jsou Rychloslevy určeny pro restaurace a gastronomická zařízení. Když hospodský uvidí, že má volné kapacity mezi 15:30 až 18:00, zaměří své slevy právě na tuto dobu. Uživatelé zase mají benefit v podobě okamžité slevy bez zdlouhavých rezervací,“ vysvětluje princip Rychloslev Tomáš Bátrla, spoluzakladatel Vykupto.cz, a dodává: „Po restauracích a hospůdkách budou Rychloslevy rozšířené i do oblasti zážitků, technologie, a dalších.“
Mezi největší výhody Rychloslev patří program loajality. Kromě výše slevy si dodavatel určuje i bodové ohodnocení nabízené Rychloslevy. Zákazník spolu se zakoupenou Rychloslevou obdrží body, za jejichž určité množství má v konkrétní restauraci další slevy a benefity. Body nejsou přenositelné. Každá restaurace má vlastní věrnostní systém. Zákazník tak bude motivován k využívání Rychloslev u oblíbené restaurace, čímž se naplňuje program loajality.
„Jsme jediní, kdo nějakou loajalitu zákazníka vůči dodavatelům slev vůbec řeší. My si uvědomujeme, že správný, zajímavý a spokojený dodavatel je půl úspěchu, proto vznikl program loajality. Ten je výhodný pro obě strany. Zákazníci využívají Rychloslevy a navíc sbírají body, za které dostanou další odměny od restaurací. Například kafíčka, dortíky nebo piva. Restaurace si tím pádem budují stálou klientelu,“ říká Jiří Musil, spoluzakladatel Vykupto.cz.
-red-