Komunikační agentura Proximity Prague přichází s novou kampaní pro svého síťového klienta, společnost Shell.
Kampaň, která má podpořit uvedení nových paliv Shell FuelSave na trh, probíhá zároveň v Česku a na Slovensku. Paliva Shell FuelSave, která zaručují úsporu jednoho litru paliva na nádrži od prvního natankování, kompletně nahrazují dosavadní standardní paliva Shell Natural 95 a Shell Diesel Extra. Cena novinek přitom zůstává nezměněna.
Kampaň prošla testováním v rámci tzv. focus groups a její znění bylo upraveno dle jeho výsledků. V kampani jsou opět využiti vědci společnosti Shell, kteří vysvětlují výhody paliv. Poprvé se zákazníci s tímto přístupem mohli setkat v předchozí iniciativě, kterou byl relaunch prémiových paliv V-Power. Úvodní fáze kampaně zaměřené na podporu paliv FuelSave využívá masivní komunikace přímo na čerpacích stanicích s podporou v médiích a potrvá do 17. července letošního roku.
-red-