Půjčovna stavebních strojů Phoenix-Zeppelin The Cat Rental Store spolupracuje s komunikační agenturou Addict. Agentura pod vedením Cyrila Boora se podílela na tvorbě vizuálního stylu půjčovny strojů a pracuje na nadlinkové i podlinkové komunikaci.
Tržní situace ukázala, že The Cat Rental Store je velmi nadějná značka a zaslouží si podporu svých služeb. Marketingový tým Phoenix-Zeppelin vedený Michaelou Hanzlíkovou proto vytvořil ve spolupráci s agenturou Addict zbrusu nový vizuální styl půjčovny a komunikační strategii.
„S agenturou Addict jsme začali spolupracovat, protože k nám jako ke klientovi přistupují individuálně a jsou oproti velkým síťovým agenturám dostatečně flexibilní. Jejich nespornou výhodou jsou dlouholeté zkušenosti z reklamního průmyslu a znalost komunikace v segmentu B2B,“ shrnula výhody spolupráce vedoucí marketingu a komunikace Phoenix-Zeppelin Michaela Hanzlíková.
„Pro nás je práce na značce The Cat Rental Store zajímavá tím, že jsme měli možnost vytvářet podstatnou část komunikace ve spolupráci s klientem. Značka disponuje v rámci kategorie jasnými benefity, které ale dosud nekomunikovala,“ uvedl Cyril Boor, Managing Partner komunikační agentury Addict.
Úkolem agentury je také přispět k postupnému vývoji ve vnímání značky, a to ve dvou rovinách. „Jednou z nich je již zmíněné zaměření na jednotlivé benefity a druhou je ‚polidštění‘ brandu,“ rozvedl detaily spolupráce Cyril Boor. „Značka si s sebou kromě nesporných výhod nese i určitou nedostupnost pro uživatele neseznámeného se značkou Caterpillar. Tuto bariéru bychom chtěli postupně zbořit pomocí nové kampaně,“ uzavřel Cyril Boor.
-red-