Kreativu a strategické plánování komunikace společnosti Makro Cash & Carry ČR od ledna zajistí reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Agentura zvítězila v tříkolovém tendru, který probíhal od podzimu loňského roku.
„Agentura Kaspen nejlépe pochopila naše potřeby. Zaujal nás zejména způsob, jakým strategie vyřešila požadavek na další posílení vztahů s našimi zákazníky, což je v segmentu B2B klíčové. Značku MAKRO s ní budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding společnosti MAKRO.
Tříkolové výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu probíhalo od srpna do prosince 2014. Agentura Kaspen bude mít od ledna 2015 za úkol pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku VY&MAKRO. Ten MAKRO představilo na jaře loňského roku. Vystihuje větší důraz na individuální přístup k zákazníkům a podporu podnikatelů nejen v místě prodeje.
Další výzvou pro novou agenturu bude prezentace posunu od tradičního byznys modelu typu cash and carry směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které MAKRO v březnu otevře v pražských Stodůlkách.