Public relations

Makro si vybralo agenturu Kaspen/Jung von Matt

Kreativu a strategické plánování komunikace společnosti Makro Cash & Carry ČR od ledna zajistí reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Agentura zvítězila v tříkolovém tendru, který probíhal od podzimu loňského roku.

„Agentura Kaspen nejlépe pochopila naše potřeby. Zaujal nás zejména způsob, jakým strategie vyřešila požadavek na další posílení vztahů s našimi zákazníky, což je v segmentu B2B klíčové. Značku MAKRO s ní budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding společnosti MAKRO.

Tříkolové výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu probíhalo od srpna do prosince 2014. Agentura Kaspen bude mít od ledna 2015 za úkol pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku VY&MAKRO. Ten MAKRO představilo na jaře loňského roku. Vystihuje větší důraz na individuální přístup k zákazníkům a podporu podnikatelů nejen v místě prodeje.

Další výzvou pro novou agenturu bude prezentace posunu od tradičního byznys modelu typu cash and carry směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které MAKRO v březnu otevře v pražských Stodůlkách.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!