Marketing

M-ocean vytvořila Schweppes bar pro 21. století

Aktivační agentura M-ocean vyhrála tendr na podporu značky perlivých nápojů Schweppes. M-ocean pro Schweppes jako první projekt vytvořila mobilní a flexibilní Schweppes The Bar, který odpovídá moderním trendům 21. století.

Veřejnosti byl poprvé představen v průběhu přehlídky mladých designérů Czech Design Week 8. listopadu v Kafkově domě na Náměstí Franze Kafky na Praze 1.

„Tým v M-ocean zná výborně prostředí barů a líbí se nám jejich kreativní přístup i práce, která je za nimi. Proto jsme rádi, že tento projekt realizujeme právě s nimi,“ říká Gabriela Římanová, Brand Manager značky Schweppes.

schweppes_big

„Bar je výjimečné místo. Stojí vždy tak trochu mimo čas, mimo společenské struktury i mimo běžný shon. Neznámému člověku můžete během jednoho večera otevřít své srdce. Posedíte s někým a bez jediného slova bude řečeno vše. Pomocí našeho baru chceme definovat a zrealizovat bar hodný současnosti. Místo, které bude mít styl a úroveň. Místo, které je hodné odkazu značky Schweppes,“ říká Martina Kafková, majitelka aktivační agentury M-ocean.

Čtěte také

  1. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  2. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  3. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  4. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!