Společnost Lidl spouští od příštího týdne zbrusu nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. „Naším cílem je ukázat, že v prodejnách Lidl najdou lidé vše co potřebují – kvalitní suroviny a zároveň inspiraci na vaření od profesionálních kuchařů.
Přesně tyto parametry totiž dle našeho průzkumu oceňují zákazníci v našich prodejnách nejvíce,“ uvádí Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Reklamní spot má délku 30 vteřin a je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází Marek Vašut. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami, ale zároveň je zde i kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman Paulus s Marcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají recepty, jež sami vymysleli a během vaření lidem pomáhají a radí.
„Přesně jako se to děje v podrobných videonávodech na webové stránce Kuchyně Lidlu, kde kuchaři zákazníkům radí, jak vařit krok za krokem, takže vaření zvládne skutečně každý,“ dodává Vrbová.