Reklama

Lidl spouští novou kampaň, kterou podporuje české zemědělce

Společnost Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“, která klade důraz na podporu českých zemědělců, propagaci čerstvých potravin a transparentnost jejich původu. Cílem je zákazníkům ukázat, že Lidl nabízí kvalitní produkty za dostupné ceny, přičemž se zaměřuje na místní zdroje.

Kampaň představí například jahody z farmy Předměřická nebo česnek od společnosti Česnek GARLIC. Tváří kampaně se stal ambasador Kuchyně Lidlu Roman Paulus, který jednotlivé dodavatele osobně navštívil.

V rámci této kampaně mají zákazníci příležitost lépe poznat původ potravin, které nacházejí v prodejnách Lidl. Zároveň se mohou seznámit s jednotlivými dodavateli, tedy českými farmáři a pěstiteli. Tito dodavatelé úzce spolupracují s Lidlem, aby zajistili co nejrychlejší a nejkvalitnější dodávky čerstvých surovin přímo k zákazníkům. „Lidl dlouhodobě spolupracuje s českými dodavateli a bude v této podpoře pokračovat i nadále. Naším cílem je zajistit, aby zákazníci měli přístup k čerstvým a kvalitním produktům, které pocházejí od ověřených místních dodavatelů. Tímto způsobem nejenže podporujeme české zemědělce a výrobce, ale také zajišťujeme, že se k našim zákazníkům dostávají ty nejlepší suroviny,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Pro celou kampaň byl vybrán jako ambasador šéfkuchař Roman Paulus, kterého s Lidlem pojí dlouholetá spolupráce v rámci Kuchyně Lidlu. Roman Paulus se osobně setkal se všemi uvedenými farmáři, navštívil jejich hospodářství a sdílel s nimi jejich příběhy o tom, jak se rodí čerstvost, kterou zákazníci denně nacházejí v Lidl prodejnách.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!