Reklama

Lidl propojuje virtuální svět s reálným v unikátní facebookové aplikaci

Hráči z 23 evropských zemí se mohou utkat v duelu v unikátní fotbalové aplikaci Lidl Fan Cup. Jedná se o revoluční koncept, který stírá hranice virtuálního a reálného světa. Každý virtuální kop míčem je totiž přenášen do reálného světa Lidl Fan Cup arény ve Frankfurtu nad Mohanem, která vznikla speciálně pro tento turnaj.

Současně s velkým fotbalovým svátkem v Brazílii startuje na facebookové stránce společnosti Lidl unikátní fotbalový turnaj. U online hry to ale nekončí. Každý duel je dálkově přenášen v reálném čase na speciální fotbalové stoly, které stojí v hale ve Frankfurtu nad Mohanem.

Jakmile se hráč přes aplikaci přihlásí k zápasu, je mu náhodně přiřazen spoluhráč z jiné země, který se aktuálně nachází v aréně a chce poměřit své síly. Každý hráč střílí třikrát na bránu a třikrát se ocitá v roli brankáře. Pokud hráč zvítězí, započítává se mu jeden bod pro zemi, za kterou bojoval. Stejně jako v MS ve fotbale, i zde se absolvují předkola, osmifinále, čtvrtfinále až k velkému finále. Nový herní koncept Lidl Fan Cup přenese hráče z virtuálního světa na hrací stůl pomocí PC, smartphonu nebo tabletu. K zápasu je možné samozřejmě pozvat spoluhráče ze stejné země, ale pak se jedná o „přátelský zápas“, a v tomto případě se nepočítají body pro danou zemi.

Lidl

Společnost Lidl zřídila ve Frankfurtu nad Mohanem na rozloze 1500 m2 speciální arénu s 50 hracími fotbálkovými stoly. Na jednom stole se mohou současně odehrávat dva „zápasy“. Lidl Fan Cup nabízí hráčům možnost přenést se přes svět internetu do reálné situace zápasu a zažít tak napětí a atmosféru arény.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!