Marketing

Liberec hostí první ročník Marketing Masters 2024

Strategie, značka, obsah, komunikace – to jsou hlavní témata jednodenní konference, která 17. září proběhne v Liberci. První ročník Marketing Masters pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a agenturou Parliamo.

S teorií, praxí i nejnovějšími trendy vás seznámí šestice respektovaných odborníků v čele s brandovým stratégem Pavlem Cahlíkem a vizionářským marketérem Robertem Le Veneur.

O úvodní keynote se postará Pavel Cahlík, zakladatel společnosti jsemnaznacky.cz. „Značka je něco, co lidé nosí v srdci, ne na tričku,“ říká Pavel Cahlík. V téměř hodinovém vstupu vysvětlí, proč vlastně budovat značku a jak na to jít smysluplně. Nastíní praktickou souslednost kroků a odhalí českou praxi, se kterou se dnes a denně jako konzultant setkává.

Jaké principy a poučení lze z velkých případových studií přenést do každodenní praxe malých a středních firem řekne Petr Juráň z agentury Cheil Czech. Do zákulisí tvorby kreativních videí dá nahlédnout Lukáš Vinš, videomaker a zakladatel agentury B-TOLD film, který má na kontě spot pro americkou legendu Indian Motorcycle. Jak na atraktivní obsah měnící povědomí v porozumění, prozradí Tomáš Cibor z Boomerang Communication a Martin Brablec z Obsahové agentury.

Na Cahlíkovy myšlenky na závěr konference volně naváže Robert Le Veneur, jeden z nejcitovanějších expertů na marketing a management ve střední Evropě, který ukáže, jak může i malá firma uspět v prostředí vyhledávacích služeb a nástrojů. „Umělá inteligence začala měnit to, jak zákazníci nakupují. Malým i velkým firmám, které toho využijí, to pomůže zabrat nové světadíly. Zbytek firem se často odebere za dinosaury,” říká.

Konference je určená marketérům vládnoucím malým i velkým rozpočtem, a hlavně s chutí posouvat se dál. Na své si přijdou i majitelé firem, které baví marketing.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!