Portál Letuška.cz spustil nové interaktivní webové stránky. Změna je součástí nového obchodního modelu, kdy se společnost Asiana, provozovatel portálu, stává současně i cestovní kanceláří se zaměřením na Asii. Letuška.cz si slibuje od inovace webu efektivnější fungování virtuálního prodejního kanálu.
Zároveň reaguje na rostoucí počet prodaných letenek a cestovních služeb online, které nyní tvoří již 40 % celkových prodejů.
„Web je zcela kompatibilní se všemi mobilními telefony i tablety a chová se vlastně jako aplikace. Je uživatelsky více intuitivní a poskytuje cestujícím všechny logické kroky k zakoupení letenek i zájezdů, které si mohou lidé objednat celé nebo sestavit dle vlastních potřeb. Zákazníci na stránkách naleznou také novinky ze zajímavých destinací nebo praktické rady pro cestovatele,“ říká Rostislav Litvin, který řídil vývoj nového webu.
Asiana investovala loni do inovace hardware a software, včetně nových webových stránek, 16 milionů korun, což je nejvíc od doby svého založení v roce 1993.