Nová atrakce flotily Českých aerolinií, letadlo Airbus A319 registrační značky OK-NEP, odstartovalo do Barcelony na svůj první let ve speciálních barvách a s motivem Prahy.
Po následující dva roky bude na pravidelných linkách ČSA propagovat hlavní město České republiky a lákat zahraniční turisty k jeho návštěvě. Přelakování a polep letadla byly provedeny v Římě a v Praze a zabraly celkem devět dnů. Plocha samolepek činí dohromady více než 170 m2, což je zatím největší polepená plocha letadla realizovaná v České republice.
Grafika letadla byla připravena podle nového vizuálního stylu Prahy na podkladové bílé a tmavě červené barvě. Vévodí jí velké panorama Hradčan doplněno variací citoslovcí „Oooh, Mmm, Yeah, Wow“ a sloganem „Fly to the City of Magic!“. „Věříme, že tato ne zcela běžná forma propagace Prahu opět zviditelní, osloví další a širší klientelu a přiláká ji k návštěvě hlavního města České republiky,“ uvedla Nora Dolanská, ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism.
Přelakování základních barev letounu provedla irská společnost Eirtech Aviation na letišti Fiumicino v Římě. Výrobu speciálních leteckých samolepících fólií a jejich aplikaci na letoun zajistila společnost Air Design z Mnichova Hradiště podle technické dokumentace a za asistence techniků Czech Airlines Technics. Realizace polepu zabrala týmu čtyř specialistů v souhrnu více než 26 hodin. Celková plocha samolepek činí více než 170 m2, což je zatím nejrozsáhlejší zakázka realizovaná v ČR. Pro představu – polepená plocha letadla odpovídá přibližně 2,5 násobku badmintonového kurtu nebo bezmála jednomu standardnímu tenisovému kurtu pro dvouhru.
Využít plochu dopravního letadla jako reklamního nosiče se rozhodla Pražská informační služba – Prague City Tourism, proto 11. srpna 2014 vypsala veřejnou zakázku na nákup reklamní plochy a polep plochy dopravního letounu. Vítězem veřejné zakázky se 1. září 2014 staly České aerolinie. Kromě reklamní plochy letadla budou České aerolinie navíc po celou dobu 24 měsíčního pronájmu poskytovat Pražské informační službě – Prague City Tourism také inzerci ve svém palubním magazínu Review, zajistí promítání krátkých propagačních spotů na palubách svých letadel, umístění bannerů na webových stránkách společnosti a zveřejňování novinek z Prahy v newsletteru, který ČSA pravidelně zasílají svým zahraničním partnerů. Celková hodnota zakázky je 4 900 000 Kč bez DPH. Její původní hodnota přitom byla v této výši Pražskou informační službou – Prague City Tourism plánována pouze na období jednoho roku.