V květnu odstartovala letošní kampaň Miele, která se zaměřuje především na komunikaci produktových novinek značky se 115letou tradicí.
„Využíváme motivů našich aktuálních produktů, jako je vysoce výkonný vysavač Miele S5 Power, náš první robotický vysavač Miele Scout RX1 a nejnovější řada kuchyňských spotřebičů pro ty nejlepší kulinářské zážitky – Generace 6000,“ říká Kateřina Menšíková, marketingová ředitelka Miele ČR.
Komunikační mix zahrnuje tištěné i online tituly, (vysokonákladové i tituly pro úzkou cílovou skupinu) nebo outdoorové aktivity. Pro předplatitele deníku Mladá fronta Dnes je připraven podlahový vysavač Miele S 771 Tango. S CLV s motivy Miele se mohou recipienti setkat ve velkých městech České republiky – v Praze, Brně a Ostravě. Nedílnou součástí kampaně je také PR komunikace.
Realizaci kampaně má na starosti reklamní a marketingová agentura D O R L A N D. „Vážíme si toho, že Miele patří k našim dlouholetým klientům. Prestiž a náročnost klienta nás vybízí k tomu, abychom na sobě neustále pracovali. Komunikaci brandu musíme posouvat dále i s ohledem na nejnovější trendy,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka agentury D O R L A N D.