Společnost Atoz Marketing Services spouští první ročník marketingového programu Důvěryhodné značky, ve kterém čeští spotřebitelé volí značky, jimž na českém trhu rychloobrátkového zboží a doplňků stravy nejvíce důvěřují.
„Podle aktuálního průzkumu agentury Median dvě třetiny českých spotřebitelů ve věku 18–65 let upřednostňují při svých nákupech výrobky od značek, jimž důvěřují. V České republice však zatím program, který by ocenil nejdůvěryhodnější značky pouze na základě nezávislého názoru spotřebitelů, a ne například nějaké rádoby odborné poroty, dosud chyběl. Proto otevíráme marketingový program, který vyhledá a ocení značky, ke kterým mají čeští spotřebitelé největší důvěru, a to pouze na základě jejich hlasů. Výrobci oceněných značek získají díky tomuto programu možnost odlišit se od konkurence, posílit svůj marketing a zvýšit prodeje všech výrobků uvedených pod oceněnou značkou,“ říká Lukáš Matějka, projektový manažer programu.
Jedná se o druhý marketingový program skupiny Atoz Marketing, která v České republice a na Slovensku organizuje program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, do něhož mohou dodavatelé rychloobrátkového zboží a doplňků stravy nyní registrovat své nové či inovované produkty či produktové řady.
Průzkum proběhne ve druhé polovině roku a bude otevřený pro všechny aktuální značky na trhu a rozdělený do jednotlivých kategorií podle segmentu (např. káva, čaj, cukrovinky atd.), ale i podle sociodemografického rozdělení (např. nejdůvěryhodnější značka žen, mužů, regionální apod.); za každou kategorii bude vyhlášena pouze jedna nejdůvěryhodnější značka.
Vítězné nejdůvěryhodnější značky platné pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny během listopadu v Praze při slavnostním galavečeru, jehož termín a místo konání budou organizátorem včas upřesněny.
Poté bude následovat masivní reklamní kampaň propagující vítězné značky stejně jako aktivity na podporu prodeje v maloobchodních prodejnách.