Letiště Praha zahájilo letošní kampaň s podtitulem Měníme letiště pro vás, do níž se zapojili sami zaměstnanci a stali se tak tváří změn, na kterých se sami podílejí.
Cílem nové B2C komunikace, kterou společnost připravila společně s reklamní agenturou Outbreak, je podpořit vnímání letiště jako moderního a vstřícného zákaznického prostoru a zvýšit spokojenost s jeho službami zejména mezi českými cestujícími. Důraz je kladen na zlepšování poměru kvality a ceny a probíhající změny ve zkvalitňování služeb i prostoru, které kampaň propojuje s konkrétními zaměstnanci.
„Letošní kampaň plynule navazuje na tu předešlou z roku 2015 a dále rozvíjí komunikační koncept Měníme letiště pro vás. Jejím cílem je i nadále představit veřejnosti změny na letišti, které mají za cíl zvýšit spokojenost cestujících, a to na základě zkvalitňování a rozšiřování služeb s důrazem na rozumné ceny. Tentokrát se však tváří kampaně stali opravdoví zaměstnanci letiště, kteří jsou sami nositeli změn. Zároveň tím podporujeme dlouhodobý záměr dát letišti konkrétní podobu profesionálů, kteří se starají o bezpečí a komfort našich cestujících,“ upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.
„Chceme veřejnosti přiblížit i řadu novinek, které mají zlepšit komfort cestování z Letiště Václava Havla Praha jako je rozšíření wifi zdarma i na zastávky MHD před terminály, modernizace a zlepšení prostředí interiérů, nové sedačky, dostupnost vody za rozumnou cenu nebo pítek zdarma či zlepšení vybavení pro rodiče s dětmi či vylepšená aplikace pro chytrá zařízení,“ vysvětluje Puchalský. V duchu záměru dát letišti konkrétní tváře vznikl jako novinka tzv. Red Team, což jsou asistenti na strategických místech po letišti, kteří mají cestujícím pomáhat v orientaci, radit jim a pomáhat jejich plynulejšímu průchodu letištěm.
Těžiště letní kampaně, probíhající od června do září, je v outdoorových a on-line médiích, která jsou podpořena inzercemi v tištěných titulech (deníky, týdeníky). Marketingová kampaň bude podporována články o parkování, a stravování a o novinky a rady pro cestující, které zpříjemní cestování z Prahy.