„Já nemusím, já už ho vidím!“ Hláška, kterou zná snad každý… Vánoční reklama na Kofolu se vysílá od roku 2003. Letos poprvé ale nabývá příběh divokého prasátka nového rozměru.
„Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly. „Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ dodává.
Nové vyústění dobře známého příběhu nahrazuje každoročně nasazované závěry spotu, ve kterých se představovaly vánoční limitované edice Kofoly. Ty vznikly i letos – jsou jimi Kofola vánoční koření a Kofola s příchutí jablka se skořicí – spot je ale neakcentuje. „Rozhodli jsme se věnovat adventní čas kouzelnému příběhu, jehož hlavní zvířecí hrdinkou je prasátko Zlatuška. To ztvárnila šestiletá samice Bublina, která si ve spotu zahrála i se svým trenérem Radimem,“ popisuje obsazení Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly.
Natáčení probíhalo v říjnu u Českého Šternberka. Pro dokreslení zimní atmosféry bylo potřeba zajistit umělý sníh. To ale zdaleka nebyla hlavní výzva. „Při postprodukci letošní dohrávky jsme postupovali tak, aby její výsledná podoba co nejvíce odpovídala době, kdy vznikl původní spot, tedy v roce 2003,“ vysvětluje kreativní ředitel David Suda z WMC Grey, která pokračování příběhu tvořila.
„Naše Zlaté prasátko patří už neodmyslitelně k Adventu. Je rodinným stříbrem kofolích kampaní a není tedy důvod ho měnit. Dát starému příběhu ale nový impuls jsme vnímali jako velkou výzvu a těšíme se na reakce spotřebitelů,“ uzavírá Lucia Tarbajovská.