Virtuální operátor LAMA mobile, který zahájil svou činnost na konci minulého roku masivní televizní, outdoor a online kampaní, se do televize a online vrací i v únoru. Hlavním cílem je poukázat na výhodné spojení služeb mobilního operátora s dodávkami energií od jednoho poskytovatele. V první polovině února tak bude hlavním motivem kampaně spojení všech služeb, jako je plyn, elektřina a volání. Slogan “Plyn a elektřina se zvýhodněným voláním”.
“Kampaní chceme lidem vysvětlit, že je výhodné odebírat více služeb od jedné společnosti. Výhodou jsou nejenom finančně zajímavé tarify a z toho plynoucí úspory, ale také větší komfort pro zákazníka” komentuje Jana Matúšová, marketingová ředitelka LAMA mobile.
Kampaň využije online komunikaci i 10’ TV spoty. Spot, který připravila agentura Leo Burnett, je ke zhlédnutí zde: http://youtu.be/d_maHcui0Hw. Stejně jako v launch kampani, tak i v bundlingové hrají hlavní roli živé lamy.