Reklama

LAMA mobile promuje poskytování mobilních služeb i energií

Virtuální operátor LAMA mobile, který zahájil svou činnost na konci minulého roku masivní televizní, outdoor a online kampaní, se do televize a online vrací i v únoru. Hlavním cílem  je poukázat na výhodné spojení služeb mobilního operátora s dodávkami energií od jednoho poskytovatele. V první polovině února tak bude hlavním motivem kampaně spojení všech služeb, jako je plyn, elektřina a volání. Slogan “Plyn a elektřina se zvýhodněným voláním”.

“Kampaní chceme lidem vysvětlit, že je výhodné odebírat více služeb od jedné společnosti. Výhodou jsou nejenom finančně zajímavé tarify a z toho plynoucí úspory, ale také větší komfort pro zákazníka” komentuje Jana Matúšová, marketingová ředitelka LAMA mobile.

lama mobil1

Kampaň využije online komunikaci i 10’ TV spoty. Spot, který připravila agentura Leo Burnett, je ke zhlédnutí zde: http://youtu.be/d_maHcui0Hw. Stejně jako v launch kampani, tak i v bundlingové hrají hlavní roli živé lamy.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!