Spotřebitelskou soutěž pivovaru Krušovice o lístky na letošní hokejový šampionát vytvořila agentura Isobar ve spolupráci se sesterskou agenturou Bistro Social, obě agentury patří do mezinárodní sítě Dentsu Aegis Network.
Soutěž navazuje na ATL komunikaci, kterou připravila pražská DDB. Online aktivační kampaň je plná kreativy a technologických inovací, jako je například dynamické OOH. Originální obsah bude fanoušky provázet i během květnového mistrovství.
„Od 1. února do 25. dubna probíhá každý večer ve 20 hodin vyhlášení výherců. Dynamicky generovaná videa obsahující jména šťastlivců nahráváme na Facebook a YouTube, odkud se propisují na kampaňový web. Videa ale nahráváme také do digitálních OOH nosičů. Od vyhlášení po nasazení vše probíhá automaticky a v řádu minut je hotovo. Jde o unikátní, komplexní proces, který šetří čas i náklady,“ říká František Procházka, technický ředitel Isobar Czech Republic.
Pro potřeby dlouhodobé komunikace v rámci soutěže vytvořil Isobar koncept Královského studia a na sociálních sítích se ústředními postavami kampaně stali jeho dva komentátoři. Rozhlasoví moderátoři Radek Hrdina a Aleš Matoušek jsou sehranou dvojicí a během natáčení naplno využili svůj potenciál. Scénáře spotů obohatili o vlastní nápady a z postav komentátorů vytvořili nezaměnitelné charaktery.
„Celkově jsme chtěli komunikaci odlehčit a vymanit se tak ze srdceryvných klišé, kde všichni fandí společně pro zlato, jako jsme tomu byli zvyklí u minulých šampionátů. Namísto toho se jako jediný oficiální pivní sponzor Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF 2019 soustředíme na samotné fanoušky, bez kterých by šampionát nikdy nebyl tam, kde je,” říká Jiří Coufal, Senior Brand Manager pro Krušovice.