Společnost KPMG Česká republika připravila pro své klienty a příznivce nový magazín Marwick. Chce jim touto formou dodávat informace z první ruky o novinkách a trendech ze světa byznysu. Magazín je novým produktem obsahového marketingu firmy a bude vycházet každé dva měsíce.
„Marwick dostane k našim klientům i dalším čtenářům důležité informace z oblasti byznysu, například výsledky našich studií a výzkumů, rozhovory se zajímavými osobnostmi, nebo užitečné rady a tipy,“ řekl k novému magazínu Roman Maco, marketingový ředitel české KPMG. „Chceme tímto způsobem podpořit přímý dialog s klienty, ukázat komplexnost témat a služeb, kterými se zabýváme, a také posílit značku,“ dodává Maco.
Za obsah magazínu odpovídá Michaela Raková, grafickou stránku má na starosti Štěpán Prokop. Na přípravě publikace se podíleli profesionální ekonomičtí novináři a odborníci z KPMG. První číslo Marwicku vychází 2. září. Magazín v tištěné podobě bude doručován vybraným klientům KPMG, prozatím v periodicitě jednou za dva měsíce. K bezplatnému odběru v elektronické podobě je možné se přihlásit online.
S Marwickem KPMG navazuje na marketingovou strategii, která sází na přímou komunikaci s klienty a veřejností a na sdílení obsahu s přidanou hodnotou. KPMG je aktivní na sociálních sítích a cílí také na studenty a absolventy, pro které vytvořila úspěšnou a oceněnou aplikaci Test2Job.