Nové internetové stránky, které pojišťovna Kooperativa právě spustila, se zaměřují na hlavní potřeby klientů a reflektují moderní trendy. „Na základě datové analýzy a workshopů s klienty jsme identifikovali hlavní důvody, proč na naše webové stránky lidé přicházejí.
Intuitivní struktura, čistý a jednoduchý design a srozumitelné texty mají návštěvníkům ulehčit procházení stránek a pomoci vyřešit situaci, která je na naše stránky přivedla,“ shrnuje ve stručnosti hlavní cíle nových webových stránek vedoucí projektu Štěpán Skripnik.
Návštěvníky na úvodní stránce upoutá video, které krátce napovídá, jaké hodnoty Kooperativa zastává. „Jsme rodinná pojišťovna, která rozumí reálnému životu. Jsme si vědomi, že dobrá pojišťovna se pozná podle kvality péče při řešení pojistné události. A na našem webu proto mohou celý postup vyřízení pojistné události klienti on-line sledovat,“ představuje klienty velmi využívanou službu Milan Medek, ředitel Úseku Marketingu a vývoje produktů v Kooperativě. Stránky věnované řešení škod jsou totiž společně s informacemi o pojistných produktech druhou nejnavštěvovanější sekcí a návštěvník se do ní snadno dostane přes návodné ikony na úvodní stránce.
Úpravou prošly i texty, které jsou srozumitelné i lidem, kteří se v pojištění tolik neorientují. Zároveň ale vyhovují i vyhledávacím dotazům, a to jak těm nejběžnějším, tak i ryze specifickým. Celkem je na stránkách i přes snahu o zeštíhlení obsahu přes 40 000 slov. Stránky využívají responzivní design a jsou tak plně optimalizované pro mobily a tablety.
Vývoj stránek – od prvních výzkumů proveditelnosti až ke spuštění nových stránek – trval téměř rok, podíleli se na něm tři dodavatelé a v projektovém Basecampu bylo založeno 349 úkolů a 345 vláken diskuzí.