Světové osobnosti reklamního světa, vize českých mediálních manažerů pro rok 2020 nebo inspirativní případové studie. Konference Forum Media ukáže, kam směřuje svět reklamy, komerční komunikace a médií. Už 23. října 2018 v holešovickém DOX+.
„Konferenci zahájí Andrew Dimitriou, evropský prezident reklamní sítě Young & Rubicam. V Praze se představí legenda americké reklamní kritiky Barbara Lippert či futurolog Simon Moores, který načrtne budoucnost médií bez novinářů,“ představuje vybrané zahraniční hosty konference Filip Rožánek. Pozornost nepochybně vzbudí také řeč Johna Bearchella, bezpečnostního experta pracujícího pro olympijské hry i Coca-Colu.
„Po minulém festivalovém ročníku jsme se rozhodli vrátit k osvědčenému modelu, tak abychom vše důležité stihli během jednoho dne,“ říká Filip Rožánek, šéfredaktor časopisu Marketing & Media, který konferenci pořádá.
Dopolední blok uvede v diskuzních panelech šéfy českých mediálních domů a také řečníky z oblasti globální komerční komunikace. Součástí programu budou také workshopy – jak správně nastavit a měřit kampaně pro specifické cílové skupiny či setkání zástupců jednotlivých mediatypů, kteří představí argumenty, kdy a proč investovat do reklamy právě u nich.