V tendru společnost MAKRO Cash & Carry vybrala nového partnera pro zajištění PR komunikace v tradičních médiích i v online prostředí – Inspiro Solutions a Focus Agency.
Inspiro Solutions, expert na on-line, social PR a sociální sítě, a Focus Agency, specialista na public relations, budou pro MAKRO zajišťovat nejen kontinuální korporátní komunikaci, ale také podporu dílčích projektů a aktivit velkoobchodního řetězce. „Touto kombinací dvou úzce spolupracujících agentur chceme, mimo jiné, posílit roli sociálních médií v naší externí komunikaci,“ komentuje změnu PR agentury Romana Nydrle, ředitelka korporátní komunikace společnosti MAKRO.
MAKRO slaví v letošním roce 50 let od otevření své první prodejny a při té příležitosti chystá celou řadu speciálních akcí nejen pro své zákazníky. Vedle již tak bohaté komunikace velkoobchodního řetězce čeká agentury příprava a koordinace několikaměsíční soutěže pro malé a střední podnikatele. Podrobnosti o soutěži budou uveřejněny počátkem dubna.