Nejoblíbenější československý nealkoholický nápoj budou v létě okupovat malé potvůrky lačné po jeho pěně. Kofola se totiž rozhodla propojit letní aktivaci s unikátním spotřebitelským zážitkem přímo v prostředí provozoven.
Ve spolupráci s agenturou WMC|Grey tak spouští velkou kampaň, jejíž součástí je mimo jiné i mobilní aplikace pracující na bázi augmentované reality.
Pěnožrouti jsou malí, roztomilí a pěkně hladoví! Pěnákula, Pěnokopka, Pěnihlavá saň a mnoho dalších. Ti všichni milují pěnu na Kofole! A jakmile vidí čerstvě načepovaný krýgl, nedají se udržet. Stačí si stáhnout aplikaci, vyrazit do některé z provozoven a naskenovat logo na plném krýglu. Z něho pak vylítne jedna ze 150 unikátních postaviček, kterou s trochou šikovnosti každý hravě polapí.
Kofola chce touto aktivací posílit vnímání značky a poukázat na jedinečnost své čepované varianty: „Naším cílem bylo vytvořit unikátní zážitek s čepovanou Kofolou přímo v místě její konzumace, tzn. v co největším množství gastro provozoven v Čechách a na Slovensku, a to přímo s ikonickým Kofola krýglem a pro Kofolu typickou pěnou. Věřím tomu, že chytání Pěnožroutů bude bláznivá zábava na celé toto léto,“ říká Marketing Manager kolové kategorie, Lucia Tarbajovská.
Pěnožrouty budou moci uživatelé potkávat ve více než 13 000 provozovnách v České republice a na Slovensku. Ti jsou rozděleni do několika úrovní a někteří jsou vázáni i na určitou oblast. V okolí řeky Vltavy tak lidé polapí Pěndřicha Smetanu, zato u zámku Konopiště třeba Pěndinanda d´Este. Samotná kampaň obsahuje i další aktivity včetně soutěže o lístky na letní festivaly. Pokud uživatelé polapí Pěnera of Ostrava, mohou získat vstup na hudební festival Colours of Ostrava, Piešťanské Pěnisko zase přináší lístky na slovenský Grape.
Kreativu kampaně měla na starost agentura WMC|Grey, pod jejíž taktovkou vznikly veškeré propagační materiály do provozoven, online spoty i samotná aplikace. „Snažili jsme se najít co nejunikátnější řešení, které bude mít velký ohlas u cílové skupiny a zároveň naplní byznysová očekávání klienta,“ shrnuje svými slovy filosofii sítě Grey (Famously Effective) kreativní ředitel David Suda.