Zapomeňte na cestovky, agentury a barevné katalogy. Přestaňte být turisty a staňte se cestovateli. V rámci pokračování úspěšného projektu Kofolonizace hledá Kofola zajímavé cestovatelské projekty.
Po dvou letech, během nichž podpořila výpravy do Himalájí, Kamerunu nebo Tanzanie, spustila v souvislosti s uvedením nové Kofoly s Guaranou také nový web www.kofolonizace.cz. Právě na něm představí ty nejzajímavější příběhy lidí, kteří se rozhodli, že poznají svět takový, jaký skutečně je. Jedním z nich můžete být teď i Vy. Stačí poslat svůj cestovatelský sen a být vybrán do podporovaného Love Energy týmu!
Jsou tomu již téměř 2 roky, kdy historicky první Kofolonizátor, extrémní sportovec Tomáš Petreček, vynesl Kofolu až na slavnou himalájskou Dhaulágiri. Od té doby se k němu přidali další cestovatelé, kteří píší příběhy a podávají svědectví z nejzapadlejších koutů světa. A Kofola nyní hledá další, kteří třeba jako fotograf Jan Sochor ostatním cestovatelům představí západní Kolumbii, kde stovky žen dobývají zlato a platinu v bahně prakticky holýma rukama a sní o pohádkovém bohatství. Nebo se jako Radek Borovka vydají do východní Afriky za svéráznou etnickou skupinou Hadzů – „pojídačů opičích mozečků“, kteří si po tisíce let zachovali původní způsob života lovců a sběračů.
„Pokud chcete zažít něco podobného na vlastní kůži, máte velké cestovatelské plány, sny a touhy, napište nám o nich. Možná se právě Vy stanete součástí podporovaného Kofola Love Energy Týmu a budete mít možnost podělit se o zážitky z cest s ostatními. I Váš příběh může inspirovat a změnit někomu život,“ vyzývá Filip Větrovský, brand manažer Kofoly.