Čokoládovo – kávová tyčinka KOFILA spustila od začátku května 2014 napínavou hru pro mobilní telefony. Hlavní postavou je TURBAN zobrazený na obalu tyčinky KOFILA. Aplikace jménem „ČMAJZNI TURBAN“ propojuje virtuální princip hry s realitou.
Jejím cílem je čmajznutí TURBANU, kterému však předchází jeho napínavé hledání a lovení. Tato zábavná hra pro mobilní telefony byla poprvé představena 30. dubna 2014 na Majálesu v Praze a 7. května 2014 na Majálesu v Brně. Součástí celé kampaně je i možnost zahrát si o hodnotné ceny.
Dynamická hra „ČMAJZNI TURBAN“ je postavená na principu propojení aplikace v mobilních telefonech s pohybem hráčů a virtuálních TURBANŮ. Cílem je čmajznout TURBAN ostatním hráčům a co nejdéle ho uchránit před čmajznutím dalšími hráči. „Aktuální poloha TURBANŮ se zobrazuje na mapě pomocí GPS navigace. Hráči si tak musí dávat bacha, aby se k nim nikdo nepřiblížil
a TURBAN nečmajznul… anebo použít tyčinku KOFILA k jeho ochraně,“ vysvětluje brand manažerka tyčinky KOFILA Lenka Trejbalová.
Kromě zábavy nabízí hra i možnost soutěžit o hodnotné ceny, a to hned několika způsoby. Jedním z nich je například čmajznout TURBAN co nejvíce hráčům, mít ho co nejdéle nebo ho odvézt na nejvzdálenější místo. Oceněni budou i majitelé TURBANŮ na náhodně vybraném místě nebo v předem určeném čase.
Díky propojení aplikace s Facebookem mohou ostatní hráči sledovat, kdo je právě majitelem kofilového TURBANU. Získávají tak možnost čmajznout TURBAN i svým přátelům, kteří se ho určitě nebudou chtít lehce vzdát.
Aplikace, kterou vyvinula agentura PRIA, byla poprvé představena na pražském Majálesu 30. dubna 2014 a ve středu 7. května 20014 zavítala i na Majáles do Brna. V následujících měsících je možné novou mobilní hru „ČMAJZNI TURBAN“ zahlédnout na nejrůznějších místech České republiky nebo na některém z letních festivalů. Jejich výčet bude vyvěšený na Facebooku.