Pivo značky Braník je mezi milovníky piva stále oblíbenější. Důkazem je rostoucí spotřeba, která přesáhla milion hektolitrů. Balené pivo Braník tak dlouhodobě patří mezi tři nejprodávanější značky piva v české maloobchodní síti, v segmentu PET lahví je lídrem trhu. Aby značka Braník svou pozici vedoucího hráče utvrdila, dostane významnou marketingovou podporu v podobě akce „Vyměň víčka za poctivé klobásy na gril“. Aktivita bude podpořena reklamními spoty, které se od 1. dubna začnou objevovat v programu televize Prima group a AT media.
Loni se víčka vyměňovala za vepřové krkovičky, letos je střídají speciálně pro Braník vyrobené klobásky s 85% podílem masa. Jejich unikátnost zvyšuje i to, že jednou z použitých ingrediencí je také pivní extrakt. Zákaznící Braníku se mohou těšit na více než 290 tisíc kusů klobás.
Významnou novinkou oproti loňsku je skutečnost, že se tato marketingová akce z maloobchodní sítě rozšiřuje i do hospod a restaurací, kde jsou pro hosty připraveny oblíbené klobásy, do nichž se stačí jen zakousnout.
Aby spotřebitel nakupující v obchodech dostal některé z 50 tisíc balení obsahující pět grilovacích klobás, musí nasbírat 80 „braníčků“ z víček se soutěžním symbolem z lahvových a PET piv Braník. Braníčky lze vyměnit za klobásy v některém z výdejních míst výrobců uzenin Zeman a Makovec. Seznam prodejen je na stránkách www.branik.cz. V hospodách a restauracích se pak na pár klobás mohou těšit ti, kdo si s přáteli v pátek objednají čtyři čepovaná piva Braník.
Aktivitu podpoří i nový televizní reklamní spot „Klobáseň”, jehož režie se opět ujal režisér Petr Čtvrtníček. Je to již jeho čtvrtá reklama na Braník v řadě. I to přispívá ke konzistenci komunikace značky. Produkci zajistila společnost Filmservice, kreativni agenturou je Arc Worlwide. Design promočnich obalových materialů navrhla agentura Unity Design, promotion realizovala agentura Rituál.