Reklama

„Klobáseň” od Braníku

Pivo značky Braník je mezi milovníky piva stále oblíbenější. Důkazem je rostoucí spotřeba, která přesáhla milion hektolitrů. Balené pivo Braník tak dlouhodobě patří mezi tři nejprodávanější značky piva v české maloobchodní síti, v segmentu PET lahví je lídrem trhu. Aby značka Braník svou pozici vedoucího hráče utvrdila, dostane významnou marketingovou podporu v podobě akce „Vyměň víčka za poctivé klobásy na gril“. Aktivita bude podpořena reklamními spoty, které se od 1. dubna začnou objevovat v programu televize Prima group a AT media.

Loni se víčka vyměňovala za vepřové krkovičky, letos je střídají speciálně pro Braník vyrobené klobásky s 85% podílem masa. Jejich unikátnost zvyšuje i to, že jednou z použitých ingrediencí je také pivní extrakt. Zákaznící Braníku se mohou těšit na více než 290 tisíc kusů klobás.

branik_obr

Významnou novinkou oproti loňsku je skutečnost, že se tato marketingová akce z maloobchodní sítě rozšiřuje i do hospod a restaurací, kde jsou pro hosty připraveny oblíbené klobásy, do nichž se stačí jen zakousnout.

Aby spotřebitel nakupující v obchodech dostal některé z 50 tisíc balení obsahující pět grilovacích klobás, musí nasbírat 80 „braníčků“ z víček se soutěžním symbolem z lahvových a PET piv Braník. Braníčky lze vyměnit za klobásy v některém z výdejních míst výrobců uzenin Zeman a Makovec. Seznam prodejen je na stránkách www.branik.cz. V hospodách a restauracích se pak na pár klobás mohou těšit ti, kdo si s přáteli v pátek objednají čtyři čepovaná piva Braník.

Aktivitu podpoří i nový televizní reklamní spot „Klobáseň”, jehož režie se opět ujal režisér Petr Čtvrtníček. Je to již jeho čtvrtá reklama na Braník v řadě. I to přispívá ke konzistenci komunikace značky. Produkci zajistila společnost Filmservice, kreativni agenturou je Arc Worlwide. Design promočnich obalových materialů navrhla agentura Unity Design, promotion realizovala agentura Rituál.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!