Reklama

Kingswood v kampani #piknikujeme posílá piknikové košíky

Značka ciderů Kingswood si na letošní léto připravila „putovní“ kampaň s názvem #piknikujeme. Cílem je najít ta nejlepší pikniková místa, a to nejen v České republice, ale i v zahraničí. Kampaň běží pod taktovkou společnosti TRIAD Advertising a spolupracuje na ní společně s internetovým knihkupectvím Martinus.cz.

Začátkem července rozeslal Kingswood 25 vybraným influencerům a bloggerům piknikové koše plné dobrot a knih. Každý košík má své specifické jméno, které je zvoleno podle jedné z odrůd jablek. Jakmile se dočasný majitel košíku přihlásí pomocí instagramu a hashtagů #piknikujeme #kosJMENO, je jeho pozice společně s fotografií zanesena do piknikové mapy na www.kingswood.cz/piknikujeme. O košík se pak může kdokoliv přihlásit a poslat ho tak dál na cesty.

kingswood_1

„Léto, Kingswood a piknik je rovnice, která do sebe skvěle zapadá a funguje jak dobře namazaná bageta. Piknik je skvělá věc, při které můžete zažít spoustu zábavy s přáteli nebo si třeba užít romantické odpoledne. Často se však potýkáme s tím, že nevíme, kam vyrazit. Doufám, že se toto díky #piknikujeme košíkům změní a najdeme dostatek krásných míst,“ řekl Brand Manager Paul Reason z Kingswoodu.

„Práce se značkou Kingswood nás prostě baví. Loni jsme společně s Martinus.cz realizovali Den Nepřečtených knih a dnes hledáme ta nejlepší pikniková místa. Celá aktivace probíhá hlavně na Instagramu, na který vodíme fanoušky také z Facebooku,“ řekl Matouš Fridrich, creativ teamleader z agentury TRIAD Advertising.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!