Soutěž Staň se tváří Kinder čokolády, která trvala od začátku září do konce října, má své vítěze. Celkem deset českých a slovenských dětí tak získává jedinečnou příležitost objevit se na obalech čokolády, která patří na celém světě u dětí i dospělých již několik desítek let k těm nejoblíbenějším. Limitovaná edice – asi 1 000 000 kusů krabiček – přijde do prodeje na začátku jara 2015.
Celkem se do soutěže přihlásilo více než pět tisíc dětí. Zúčastnily se děti všech věkových kategorií napříč vyhraněným rozmezím 4 až 12 let, nejvíce jich bylo ve věku 4 až 7 let. O něco větší zastoupení měly dívky – 53 %. Z celkem 10 výherců je pak šest dívek a čtyři chlapci, nejmladšímu z vítězů jsou čtyři roky.
„O soutěž byl opravdu velký zájem, důkazem je 5 800 fotografií, které nám během září a října dorazily. Vybírání z takového množství bylo chvílemi opravdu těžké,“ komentuje Jana Špačková, Brand Manager značky Kinder, a dodává: „V budoucnu bychom určitě rádi podobnou soutěž uspořádali znovu, a dali tak šanci užít si svou chvilku slávy i dalším dětem.“
A jak vybírání vítězů probíhalo? Z celkového počtu přihlášených se během osmi soutěžních týdnů pomocí hlasování v soutěžní aplikaci na webových stránkách www.kindercokolada.cz dostalo do užšího výběru celkem 80 finalistů. Z nich posléze porota vybrala osm vítězů, zbylí dva byli vybráni ze všech přihlášených fotografií. V čele poroty, která měla za úkol najít nové tváře pro obaly Kinder čokolády, zasednuli zástupci společnosti Ferrero, s výběrem jim pak pomáhaly mimo jiné také slavné maminky Dara Rolins, Gábina Partyšová, zpěvačka Victoria a Kateřina Kristelová.
Limitovaná edice Kinder čokolády bude v prodeji od jara 2015. Celkem se vyrobí milion kusů originálních krabiček s tvářemi českých dětí. Kromě fotografie bude na obalu také krátké představení vítězů. Oficiální vyhlášení vítězů proběhlo ve čtvrtek 13. listopadu. V jeho rámci se všichni vítězové setkali s členy poroty a obdrželi za své vítězství sladkou odměnu.