Diváci se během letošního finále ligy amerického fotbalu mohou těšit nejen na úžasný zápas, ale velké oblibě se těší i komerční přestávky. Kia si na Super Bowl přichystala reklamu na luxusní a elegantní sedan Kia K900. Vystupuje v ní Laurence Fishburne, známý svou kultovní rolí z filmu The Matrix.
60vteřinový spot s názvem „Pravda“ bude premiérově vysílán ve třetí čtvrtině finálového zápasu. Poté bude následovat kampaň v televizi, kinech, digitálních médích, tisku a na sociálních sítích. Celá 90vteřinová verze spotu, jejímž tvůrcem je agentura David&Goliath, je již k vidění na http://www.youtube.com/user/KIAMOTORSCZECH
Jak vypadá a jak zní luxus?
Laurence Fishburne jako legendární Morfeus z trilogie The Matrix představí v rámci kampaně Kia Motors America nový luxusní sedan K900 s pohonem zadních kol. Ve spotu nabízí překvapující volbu nic netušícímu páru, který čeká před vyhlášenou restaurací na přistavení automobilu: „S modrým klíčem se vrátíte zpět k luxusu, jaký znáte. Když ale vyzkoušíte červený klíč, váš pohled na luxus se navždy změní.“ Poté, co sáhnou po červeném klíči, zápletka houstne. Morfeus doprovází pár při nezapomenutelné jízdě plné obrazů a odkazů připomínajících filmy Matrix, aby jim ukázal, „jak vypadá luxus“ – výkon vozu, moderní technologie, kvalitní materiál – a „jak zní luxus“, přičemž jim zdařile zazpívá árii „Nessun dorma“ z opery Turandot od Giacoma Pucciniho.
Na Super Bowlu již po páté
„Díky tomu, že se pátým rokem po sobě vracíme opět na Super Bowl, můžeme vyslat jasný signál největšímu počtu televizních diváků, že ve společnosti Kia probíhá něco výjimečného,“ řekl Michael Sprague, výkonný viceprezident marketingu a komunikace v Kia Motors America.
Moderní a elegantní K900 zahajuje pro značku Kia novou éru. Chce se pochlubit takovým luxusem, jaký veřejnost ještě nikdy neviděla. Věří, že se změní jak způsob, jakým spotřebitelé vnímají značku Kia, tak očekávání, které od této značky mají. Kia K900 je určena pro severoamerický trh a do prodeje by měl vůz přijít letos na jaře.