ING Životní pojišťovna od září spouští novou kampaň k projektu For You, jehož cílem je zvyšovat povědomí o prevenci rakoviny prsu a pohlavních orgánů a zároveň podporovat organizace, které se v tomto boji již angažují. Kampaň s názvem Každá osmá sází na reálné příběhy čtyř žen, které prodělaly rakovinu prsu. V unikátních on-line videích se s ostatními ženami podělí o to, co jim tato závažná nemoc nejen vzala, ale i přinesla. Spoty budou primárně ke zhlédnutí na webové stránce projektu www.foryou.cz, kampaň poběží také na Facebooku, YouTube a Seznam.cz. Kromě on-line prostředí bude možné se s ní setkat i v ordinacích gynekologů, ve screeningových centrech a na charitativních a edukativních akcích.
Až každá osmá žena v Česku si v průběhu života vyslechne znepokojivou diagnózu – rakovina prsu. „Cílem projektu For You je poukázat na význam prevence a na to, že i natolik zákeřné onemocnění lze zvládnout. Příběhy čtyř žen, které svůj boj s rakovinou vyhrály, mají být především motivací k pravidelným lékařským prohlídkám a samovyšetření prsu. Pokud ženy nebudou podceňovat prevenci, mohou nemoc zachytit v raném stádiu, a tím zvýšit šanci na úspěšnou léčbu,“ vysvětluje Helena Lazosová, ředitelka produktového oddělení ING Životní pojišťovny. V brzké fázi, kdy je až 90% pravděpodobnost úspěšné léčby, je dnes diagnostikováno pouhých 40 % případů.
Kampaň sází především na on-line
Pilířem kampaně bude webová stránka www.foryou.cz/kazdaosma, kde se návštěvníci seznámí se čtyřmi ženami. V originálních videích zhlédnou jejich životní příběhy, jak se rakovina prsu dotkla jejich rodinného, osobního i pracovního života. Nemoc jim často zcela změnila dosavadní plány, přání i priority. „Na videích je až překvapující, jak protagonistky vnímají své onemocnění. Není pro ně totiž jen ztrátou, ale postavily se k němu jako k milníku, nové šanci. Touto cestou pak chtějí ostatním ženám předat poselství o tom, že rakovina psu se nevyhýbá nikomu. Tedy ani mladším ročníkům, které si často neuvědomují možná rizika. On-line forma komunikace se proto zaměří především na ně,“ dodává Michal Skalický, obchodní ředitel přímé distribuce. Videa budou dále promována jako pre-rolly na YouTube a v rámci brandingů a video bannerů na portálech Novinky.cz, iDnes.cz nebo portálech pro ženy. V kampani bude také využit speciální formát Corner na homepage Seznam.cz.
Kampaň navíc podpoří i indoorová kampaň. Setkáme se s ní například v gynekologických ordinacích a screeningových centrech ve formě plakátů a letáků. Do konce roku bude promována i na několika charitativních akcích, jako např. Plaveme prsa a Jarmark.
Program prevence
Nedílnou součástí kampaně bude také program na podporu prevence rakoviny prsu. Registrované uživatelky budou dostávat rady a tipy, jak nemoci předcházet a jaká vyšetření kdy absolvovat. Jedním z témat tak bude třeba návod na samovyšetření prsou. Součástí kampaně bude od poloviny září také facebooková aplikace upozorňující ženy na nemilosrdné statistiky. Aplikace ženám zároveň umožňuje přeposlat svým kamarádkám návod na samovyšetření prsu a další rady týkající se prevence.
– red –