Reklama

Každá nemovitost se u RWE počítá

Až do konce léta probíhá na zákaznických centrech společnosti RWE kampaň s názvem „Každá nemovitost se počítá“.

Kampaň, kterou pro RWE připravila agentura WUNDERMAN, nabízí klientům speciální prémii za každé další odběrné místo s odběrem elektřiny, které přihlásí k RWE.Odměna je tím vyšší, čím více odběrných míst zákazníci přihlásí. Kreativní zpracování využívá motivu tří klíčů od různých nemovitostí, které mají stejnou klíčenku. Cílem kampaně je nabídnout zákazníkům pohodlnější a výhodnější odběr elektřiny, pokud jsou všechna jejich odběrná místa přihlášena k jednomu dodavateli – k RWE.

RWE_kampan

Kampaň cílí jak na nové tak na stávající zákazníky, kteří disponují více nemovitostmi a zahrnuje rozhlasový spot, plakát, leták, banner, slideshow a další grafické materiály pro zákaznická centra.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!