Až do konce léta probíhá na zákaznických centrech společnosti RWE kampaň s názvem „Každá nemovitost se počítá“.
Kampaň, kterou pro RWE připravila agentura WUNDERMAN, nabízí klientům speciální prémii za každé další odběrné místo s odběrem elektřiny, které přihlásí k RWE.Odměna je tím vyšší, čím více odběrných míst zákazníci přihlásí. Kreativní zpracování využívá motivu tří klíčů od různých nemovitostí, které mají stejnou klíčenku. Cílem kampaně je nabídnout zákazníkům pohodlnější a výhodnější odběr elektřiny, pokud jsou všechna jejich odběrná místa přihlášena k jednomu dodavateli – k RWE.
Kampaň cílí jak na nové tak na stávající zákazníky, kteří disponují více nemovitostmi a zahrnuje rozhlasový spot, plakát, leták, banner, slideshow a další grafické materiály pro zákaznická centra.
-red-