Prestižní soutěž Prima Zlatá pecka zná své vítěze, výsledky byly vyhlášeny minulý týden v pražském klubu Lávka. Slavnostní večer byl letos spojen s 20. ročníkem Noci reklamožroutů, v rámci níž se promítají nejlepší světové reklamy. Jednu z dvaceti ocenění získala i společnost Kaufland, a to v kategorii TV spot.
O aprílu 2015 pustil obchodní řetězec Kaufland do světa netradiční velikonoční pozdrav v podobě reklamního spotu z dílny kreativní agentury FeelConcepts. Svým pojetím se vymykal dosavadní ucelené korporátní komunikaci, která se nesla v duchu kampaně Z lásky k Česku. Kaufland si ze sebe „vystřelil“ a nebál se dát najevo, že má sice německé jméno, ale české srdce. Televizní spot vznikl pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka.
„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince – nadneseně řečeno – exotické,“ prozradil o spotu Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland.
Za 90 sekundový spot, který byl ke zhlédnutí výhradně 1. dubna 2015, sklidila společnost Kaufland nejen kladné ohlasy z médií, ale nyní také získala prestižní ocenění Zlatá pecka v kategorii TV spot.
Letošní hlavní porotu tvořili režisér F. A. Brabec, skladatel a dirigent Varhan Orchestrovič Bauer, herec a režisér Jiří Mádl, producent a scénárista Ondřej Trojan, zvukař Daniel Němec, akademický malíř a výtvarník Pavel Koutský, střihač Jiří Brožek, fotograf a režisér Michal Pacina, ředitel STEM/Mark Jan Tuček. Členy poroty multimédií byli Tomáš Jindříšek, Simona Kijonková,Tomáš Bursík, Jan Horák, Jasna Sýkorová a Monika Tomčíková. Čestným předsedou poroty byl několikanásobný držitel ceny World Press Photo, fotograf Antonín Kratochvíl.