Experti společnosti Kaufland vytvořili devět produktových řad výrobků. Inspirovali se vyhlášenými specialitami ze zemí jako je například Francie, Itálie, Švýcarsko, Belgie či Rakousko. Všechny produkty značky Exquisit splňují nejvybranější chuťové nároky a nejpřísnější požadavky na kvalitu. Zároveň přinášejí pocit luxusu do každodenního vaření.
„Značku Exquisit najdou zákazníci v prodejnách Kaufland napříč sortimentem. Vyzkoušet mohou třeba předkrmy, uzeniny a sýry, masové speciality nejvyšší kvality, dezerty a sladkosti, ale také speciální rýži nebo těstoviny,“ říká Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti.
Kampaň na novou značku Exquisit podpoří společnost Kaufland Česká republika také televizní reklamou. Spoty o délce 30 sekund jsou ke zhlédnutí do 31. prosince 2015 na TV stanicích ČT, Nova, Prima a Barrandov. K vidění je spot také na webových stránkách společnosti, firemním kanálu YouTube a FB profilu Kauflandu.