Maloobchodní řetězec Kaufland zahajuje nový způsob distribuce letáků. Každou neděli budou mít zákazníci možnost si jednoduše a pohodlně prohlížet aktuální leták konkrétní prodejny skrze aplikaci WhatsApp. Tato moderní inovace je důkazem neustálé snahy řetězce o digitalizaci a zpříjemnění i zrychlení nákupů svým zákazníkům. Díky novince se ušetří nejen čas, ale také příroda.
„Zákazníky jistě potěší jednoduchý proces, v rámci kterého stačí pouze naskenovat QR kód nebo navštívit naše webové stránky. Oba tyto postupy odkážou do mobilní aplikace WhatsApp. Následně zájemce odešle přednastavenou zprávu. Aby zákazníkovi dorazil leták z nejbližší prodejny, zadá pouze PSČ nebo město a vybere si z nabízených prodejen v nejbližším okolí,“ vysvětluje tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl a doplňuje, že odběr letáku se potvrdí tlačítkem „ODEBÍRAT“. První aktuální leták dorazí ihned po registraci, další budou následovat každou neděli.
Digitální letáky standardně obsahují nabídky na nadcházející akční týden, stejně jako je tomu v případě klasických papírových letáků. Pokud bude mít zákazník zájem dostávat digitální leták jiné prodejny Kaufland, než jakou má aktuálně zvolenou, lze odběr zrušit odesláním slova „STOP“. Poté se může opět zaregistrovat k odběru a vybrat jinou prodejnu. „Přemýšleli jsme, jak zákazníkům zpříjemnit nákup a umožnit mít leták neustále k dispozici. Nakonec jsme se rozhodli pro mobilní aplikaci WhatsApp, která funguje rychle a spolehlivě. Zároveň jsme se snažili celý proces odběru letáků udělat jednoduchý a intuitivní, aby ho zvládnul opravdu každý,“ doplňuje tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl s tím, že tímto krokem směřuje řetězec k co možná nejudržitelnějšímu nakupovaní. V květnu tohoto roku například Kaufland zavedl digitální účtenku, která je dostupná ve věrností aplikaci. Tímto krokem řetězec ušetří ročně tuny papíru.