Komunikace

Kaufland představí nové spoty Z lásky k Česku

V rámci komunikačnímu konceptu Z lásky k Česku představí Kaufland hned dva nové spoty, ve kterých hrají hlavní roli představitelé dlouholetých dodavatelů. Robert Vyšata za Bohemia Apple a Ivo a Jan Prantlovi za společnost Prantl Masný průmysl.

„Jsme rádi, že vztahy s našimi obchodními partnery jsou dlouhodobě na takové úrovni, kdy jsou ochotni propojit dobré jméno své firmy se značkou Kaufland,“ komentuje další zaměření kampaně Z lásky k Česku Michael Šperl, tiskový mluvčí Kauflandu.

kaufland_spot_2016_big

30 sekundové spoty v režii Michaela Baumbrucka (kreativní agentura FeelConcepts ) budou v televizi poprvé vysílány 21. září. Spoty bude vysílat Televize Barrandov, Česká televize, Prima i Nova. Téma dodavatelů se objeví také na billboardech, v prodejnách, zákaznických novinách, webu i Facebooku společnosti Kaufland.

Čtěte také

  1. International management trainee
    Modletice
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!