Obchodní řetězec Kaufland pokračuje s edukační kampaní s názvem Nekrm koš! V letošním roce nese kampaň podtitul „Předsudky“ a vsadila na odvážně laděné titulky, které nutí zákazníky nejen k zamyšlení nad plýtváním jídlem, ale také nad správným skladováním jednotlivých druhů potravin
Vyhodili ho jen proto, že byl natvrdlý. Dostala padáka jenom proto, že vypadala staře! To jsou jen dva vybrané titulky nového ročníku kampaně Nekrm koš! Ta informuje veřejnost o nesprávném zacházení s některými potravinami. Do centra pozornosti se tak dostávají banány, chléb, rajčata či kedlubny a spolu s nimi také rady, jak s těmito produkty zacházet.
„V novém ročníku kampaně Nekrm koš! jsme vsadili na odvážné titulky. Věříme, že tímto způsobem se nám podaří oslovit širokou veřejnost a znovu připomenout problematiku plýtvání potravinami. Podobně jako v předchozím ročníku kampaně se i letos chceme zaměřit na sdílení rad a tipů, jak správně skladovat potraviny pro zachování jejich čerstvosti nebo jak využít potraviny, jejichž vzhled se nám již nezdá úplně ideální,“ říká tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.
Komunikační mix zahrnuje kromě printu a online prostoru včetně sociálních sítí také out-of-home prezentaci vizuálů, rádiové spoty, spolupráci s influencery a využití interních komunikačních kanálů společnosti Kaufland. „Chceme upozornit, že plýtvání potravinami je celospolečenský problém a je důležité mu předcházet jak na úrovni jednotlivců, tak v rámci procesů nastavených na jednotlivých prodejnách i v dodavatelském řetězci,“ dodává Renata Maierl.