Marketing

Kaspen/Jung von Matt připraví kampaň pro nový Volkswagen Tiguan

Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve výběrovém řízení Porsche Česká republika – importéra značky Volkswagen pro český trh – na zajištění kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu Volkswagen Tiguan, který bude uveden na tuzemský trh v květnu tohoto roku.

Lokální kampaň, která představí nové SUV české veřejnosti, nese název New in Town. Tiguan je v ní představen jako stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic. Objevování všeho nového ve městech a na cestách usnadňují jeho majitelům především nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy.

VW_Tiguan_big

Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí reálných objevitelů – výrazných osobností z různých oblastí. Kaspen/Jung von Matt na kampani spolupracuje s agenturou doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí realizaci eventů k uvedení nového vozu.

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!