Na rodinném festivalu Kefír ve středočeské Třebovli byl slavnostně jmenován „Generální prezident zábavy České spořitelny.“ Stal se jím Kašpárek z babypunkové kapely Kašpárek v rohlíku. Jde o součást nového obchodního a marketingového modelu České spořitelny zaměřeného na rodiny s dětmi pod hlavičkou „Rodina nás baví“. Česká spořitelna tak chce vzkázat rodičům, že rodinám rozumí a umí jim nabídnout řešení nejen v oblasti financí, aby měli méně starostí a více času, který mohou trávit společně se svými dětmi.
„Nový marketingový koncept České spořitelny „Rodina nás baví“ zastřeší spolupráce s divadelně hudebním uskupením Kašpárek v rohlíku. Cílem tohoto spojení je vytvářet místa a příležitosti, na kterých budeme společně rodinám poskytovat inspiraci, jak trávit čas pohromadě originálním a příjemným způsobem. Jde nám o to, budovat s našimi zákazníky opravdový vztah založený na kvalitě prožitku,“ říká Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny.
Součástí kampaně je i velká soutěž pro rodiny s dětmi, v níž mohou do konce září soutěžit o splněný rodinný sen v hodnotě 200 000, 100 000 a 50 000 Kč a další skvělé ceny, celkem se soutěží o ceny v hodnotě 600 000 Kč na všech pobočkách České spořitelny i na nově založeném portále www.rodinanasbavi.cz.
Banka při této příležitosti na září připravila výhodnou rodinnou nabídku produktů v čele s unikátní službou „Rodina“ k Osobnímu účtu ČS II. Druhý dospělý v rodině tak získá základní balíček účtu zdarma. Do služby Rodina si mohou klienti přibrat i své děti s novým „FRESH účtem“ pro mladé. Pro nejmenší nabízí banka Dětskou vkladní knížku s úrokem 2,5 %.
Na webových stránkách www.rodinanasbavi.cz lze nalézt pravidelné okénko Kašpárka v rohlíku a jeho pomocníků a spoustu zajímavých i překvapivých tipů na rodinné aktivity doma i venku, hry nebo výlety, které mohou rodiny s dětmi kdykoliv využít. Zároveň web dává prostor samotným uživatelům, aby sdíleli vlastní nápady a tipy s ostatními rodinami.
– red –