Aperitiv je předehra. Zpříjemňuje čekání na jídlo a připravuje chuťové buňky na blížící se gastronomický zážitek. Becherovka nyní přichází s aktivací, díky které by se nabídka aperitivu před jídlem měla stát stejně běžnou jako nabídka kvalitní kávy či domácího dezertu po jídle.
Becherovka díky svým čistě přírodním ingrediencím a obsahu hořčin a silic, které povzbuzují chuť k jídlu a usnadňují trávení, patří mezi nejvyhledávanější a nejvhodnější aperitivy před dobrým jídlem.
Projekt Becherovka a dobré jídlo patří k sobě byl připraven ve spolupráci s agenturou Promotime a odstartoval začátkem června. Poběží ve vybraných restauracích po celé republice. Jedná se především o tradiční restaurace, kde se scházejí přátelé na společné večeře.
Provozy, které se do programu zapojí, budou vybaveny setem POS a digitálních materiálů šitých každé restauraci na míru. Patří mezi ně například vypalovadlo na steaky s logem karlovarského likéru nebo papírové prostírání na stůl s možností vlastního brandingu. Becherovka Original se hostům bude servírovat ledově vychlazená ve 2 a 4 cl ikonických porcelánových kalíšcích.
Celý projekt bude podpořen krátkým televizním spotem, který se objeví na stanicích Prima a Prima Cool a také na portálu YouTube. Mediální prostor nakoupila agentura PHD, PR komunikaci zajistí Pleon Impact a o podporu na sociálních sítích se postará Bubble. Microsite na adrese pochází z dílny For Internet.