V dubnu bude do vysílání kanálů skupiny NOVA Group, Prima Group, AT Media a Šlágr TV zařazena televizní reklama zaměřená na nové modely tlakových myček Kärcher. Motivem kampaně bude spojení s filmem Krotitelé duchů, který se po třiceti letech vrací na plátna kin ve zcela nové podobě, a který bude uveden do českých kin 28. července.
Autorem nápadu je francouzská mediální agentura Mindshare, která se zaměřuje mimo jiné i na propojení reklam s filmem.
„Pochopitelně plánujeme, že se zapojíme i do aktivit kolem české premiéry Krotitelé duchů. O konkrétních aktivitách však teprve jednáme s českým zástupcem Sony Pictures, distribuční společností Falcon,“ uvedla Milada Skutilová, jednatelka Kärcher CZ. Televizní kampaň na tlakové myčky půjde ruku v ruce s Billboardy a Bigboardy, online kampaněmi a POS materiály. V červnu bude doplněna o print a sociální sítě.
Celá jarní kampaň Kärcheru bude v řádech milionů korun a bude specializována na tři oblasti výrobků z řady Home and Garden. Budou jimi indoor, outdoor a garden. Propagovanými produkty pro úklid v domácnosti budou okenní stěrka a parní mop, venkovní úklid zastoupí vysokotlaké čističe a ze zahrady dostanou prostor čerpadla a zavlažování.
Na čistič oken a parní mop poběží televizní kampaň již v březnu. Doprovázená bude online aktivitami v podobě PPC a Facebooku. To vše bude následně podpořeno ještě účastí společnosti v Shopping Fever několika časopisů vydavatelství Burda. Do testování indoor produktů se Kärcher letos rozhodl zapojit i blogerky ze serveru zenysro.cz.