Každý týden změní banku okolo 2500 lidí. Další klienti by svou banku už dávno vyměnili taky, ale obávají se zdlouhavé byrokracie. Přitom přestup k nové bance může být velmi jednoduchý.
Stačí vyplnit tzv. přestupní kartu a klient se nemusí ve své původní bance už ani ukázat. Na to upozorňuje ve své nové kampani Air Bank.
Televizní spoty s názvem Dezinfekce a Kanibal Lejstr poběží na televizních kanálech Prima Group, Barrandov a Óčko.
Hlavními protagonisty jsou v nové kampani Air Bank opět všem známí bankéři, nicméně jejich příběh byl mírně pozměněn. „Formálně navazujeme na předchozí spoty, jen postoj …čního bankéře se trochu posouvá. Už není tak samolibý, ale začíná být nervózní, protože mu odcházejí klienti. Snaží se tomu bránit. Mnohdy dost bizarně… „ řekl k nové kampani kreativní ředitel Tomáš Belko.
Na přípravě kampaně pracoval opět Green Team agentury Ogilvy & Mather.