Na situaci, kdy je mediální prostor přesycen špatnými zprávami, reaguje Česká spořitelna sérií dobrých zpráv. Úzkost dokáže být téměř stejně nebezpečná jako virus sám, Spořitelna chce přispět k tomu, aby se atmosféra strachu zmírnila – proto svůj mediální prostor plně věnuje dobrým zprávám a spouští kampaň Společně to zvládneme.
“Každá krize je příležitost něco změnit, něco se dozvědět a naučit. Je v ní také potenciál nastartovat nové věci. A o to se s naší novou kampani snažíme,” říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny.
Kampaň spustila Česká spořitelna minulý týden. Začala spotem, ve kterém oceňuje Čechy za jejich schopnost překonávat společně krize. Obrazově využila spot, který natočila ke svému 190. výročí.
Postupně bude přidávat ke spotu vždy některou dobrou zprávu, vzkaz, jak konkrétně Spořitelna pomáhá svým klientům, co společně s nimi vytvořila pro pomoc ostatním.
Kampaň běží ve skupině Nova, připravila ji kreativní agentura VML&Y, původní image spot režíroval Tomáš Mašín.