Od 10. prosince startuje síť RockRadií komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Klíčovými motivy vánočních vizuálů jsou tentokrát dárkově zabalený dům a automobil, to vše doplněno headliny „Letos si můžete přát cokoli – od nás to nedostanete. Koledovat si ale můžete o slušnej rock!“.
„I tentokrát chceme naší kampaní akcentovat charakteristickou odlišnost naší marketingové komunikace i základní priority naší programové filozofie a zejména trochu ozvláštnit všem našim posluchačům nadcházející sváteční dny. Rockový Vánoce budou výrazným programovým prvkem, v rámci něhož budeme téměř každou hodinu v živém vysílání od 10. až do 24. prosince rozdávat mezi naše posluchače spoustu rockových dárků.
A jak z podoby naší vánoční kampaně vyplývá, ani tentokrát nechceme na rozdíl od konkurence hýřit superlativy a slibovat nemožné. Jsme jen rádio a rádio by mělo především hrát. Proto si naši posluchači budou moci už od 10. prosince volat v mimořádných časech o slušnou rockovou muziku podle jejich volby a ještě k tomu od nás dostanou bonus – ať už půjde o náš merchandising nebo hudební nosiče a další rockové radosti.“ dodává programový ředitel stanice Petr Sznapka.
V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na tiskovou reklamu v regionálních Denících a rozsáhlou podporu na sociálních sítích včetně bannerové kampaně na specializovaných webech. Velké podpory se „Rockový Vánoce“ dočkají tradičně v rámci Facebooku a webové prezentace RockRádií, které disponují vysokou fanouškovskou základnou.
Kreativní zpracování kampaně má opět na svědomí studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house.