Začátkem září odstartovala skupina Českomoravský beton podzimní kampaň na podporu budování značky s přímou vazbou na představení služby Transportbeton.cz koncovým uživatelům.
Slogan „Beton až do domu“, stejně jako i v jarní kampani, doprovází na billbordech autodomíchávač v korporátních barvách skupiny, který je nejen nositelem firemního designu, ale navíc i symbolem služeb spojených s výrobou transportbetonu, a to dopravy a čerpání betonu.
Podzimní komunikační kampaň bude probíhat na venkovních plochách v deseti největších městech ČR, kde podpoří Českomoravský beton svou pozici formou billboardů, bigbordů a double bigbordů. Souběžně jí budou provázet také aktivity v tištěných a on-line médiích zaměřených na tituly bytové kultury a bydlení, včetně titulů a portálů úzce zaměřených na segment stavebnictví.
Cílem letošní kampaně je vytvořit u drobných stavebníků a investorů, a také menších stavebních firem, povědomí o tom, že výrobu, dopravu i čerpání betonu mohou nechat kompletně na profesionálech. Tím si zajistit požadovanou a ověřenou kvalitu stavebního materiálu = betonu, včetně souvisejících služeb dopravy a čerpání betonu. Hlavní sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.
Kreativu si skupina Českomoravský beton v tomto roce zajišťuje in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA. Mediální komunikaci, která je také řešena in-house, doplní PR aktivity ze strany agentury Privilege PR.