Společnost Philips startuje nový komunikační koncept na podporu kávovarů Saeco. Ústředním prvkem akce je spuštění nových webových stránek www.saeco-espresso.cz s hlavním motivem Chvilka pro dokonalý šálek kávy začíná právě se Saeco.
Pro návštěvníky jsou mimo jiné připravena zajímavě pojatá interaktivní videa oblíbených každodenních kávových rituálů s představením a vysvětlením unikátních technologických řešení automatických kávovarů Saeco. Součástí kampaně je též spuštění zcela nového profilu Saeco na Facebooku a spolupráce se zajímavými ambasadory z rozličných tvůrčích oblastí, kteří jsou různými způsoby propojeni se světem kávy.
Pro ty, kteří se navíc aktivně zapojí, je připravena soutěž o zajímavé ceny s velmi jednoduchým principem. Všichni soutěžící zhlédnutími interaktivních videí postupně plní pomyslný šálek kávy představující 100 hodin strávených s dokonalým šálkem kávy připraveným kávovary Saeco. Ten, komu se podaří svým zhlédnutím docílit naplnění šálku, získává hlavní výhru, kterou je nejnovější kávovar Saeco Gran Baristo. Dalšími dílčími cenami pak jsou například kursy pro milovníky kávy s profesionálním baristou nebo výběrová kávová zrna Saeco. Soutěž probíhá od 26. 5. 2014 a končí okamžikem dovršení 100 hodin „dokonalých kávových chvilek.“
“Ty nejlepší věci jsou vytvářeny s velkým zaujetím a s vášní: jestliže máte rádi to, co děláte, vkládáte do toho své srdce i duši. Naší vášní je káva – chceme, abyste si v pohodlí domova vychutnali kávu výborné chuti a skvělého aroma. Každý den tak věnujeme navrhování a zdokonalování inovativních kávovarů Saeco. Vše, co děláme pro Váš dokonalý šálek kávy, se ukrývá uvnitř,“ komentuje Zuzana Lukáčová, marketingová manažerka Saeco, Philips Consumer Lifestyle a dodává: „A i to byl důvod, proč jsme se v těchto dnech rozhodli spustit novou kampaň naplněnou až po okraj lahodnou kávou. Zároveň budeme velmi rádi, když si s námi zahrajete a díky našim video příběhům se dozvíte více i o unikátních a inovativních technologiích kávovarů Saeco. My Vám zase na oplátku alespoň na chvíli pomůžeme utéct z každodenního shonu a dopřejme Vám chvilku odpočinku a relaxace s dokonalým šálkem kávy. A pokud budete mít štěstí, tak Vás navíc odměníme i jednou z cen.“
Interaktivní videa
Pití kávy je v každodenním životě spojeno s rituály a z nich vycházejí i interaktivní video příběhy, které představují významnou část kampaně. Mezi ty nejrozšířenější patří určitě ranní káva pro nastartování dne, káva po dobrém obědě a káva pro chvíli pohody po náročném dni v práci. Díky stylu natočení a interaktivnímu zpracování se každý návštěvník spolu s hlavním hrdinou aktivně podílí na přípravě ranního cappucina, poledního espressa a odpoledního latté a má tak možnost nahlédnout „pod pokličku“ kávovarů Saeco.
Ambasadoři
Pro podporu kávovarů Saeco se rozhodlo také několik ambasadorů. Návštěvníci se tak na stránkách Facebooku mohou pomyslně setkávat například s baristou Danielem Kolským, zakladatelem pražské Coffee embassy, spisovatelem Jaroslavem Balvínem nebo s designéry Adamem Turečkem a Kristinou Ambrožovou tvořící pod značkou AAKK Forever.
Marketingová podpora
V rámci marketingové podpory nově vzniklého komunikačního konceptu bude využito nástrojů PR, stejně jako internetové kampaně na vybraných online serverech, dále pak nově vzniklé stránky www.saeco-espresso.cz a nového profilu Saeco na Facebooku www.facebook.com/saeco.czech.
Autorem kreativní myšlenky je Ogilvy&Mather Advertising, Poland, autorem kreativního zpracování stránky, stejně jako náplně online kampaně je kreativní digitální agentura SYMBIO Digital.