Rozsáhlou kampaň na podporu prodeje svých produktů připravila Pojišťovna VZP, a.s., dceřiná společnosti Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR. Komunikace v průběhu letních měsíců se zaměří zejména na cestovní pojištění, součástí je i atraktivní spotřebitelská soutěž o zájezd v hodnotě 50 000 Kč dle vlastního výběru.
Integrovaná komunikační kampaň, ve které PVZP upozorňuje na rizika spojená s letní dovolenou, využívá všech nástrojů marketingového mixu. S ohledem na zákaznické preference vznikla specializovaná microsite Chorvatsko-bez-rizika.cz, která je funkčně propojena se stránkou na Facebooku Riskujte jen zážitky a korporátní webem pvzp.cz, kde si mohou zájemci přímo sjednat pojištění on-line a také se zapojit do soutěže o atraktivní ceny. Hlavní výhrou je zájezd za 50 000,- Kč zcela dle vlastního výběru vítěze.
Kampaň je podpořena komunikací na pobočkách PVZP / VZP, v rozhlasu, tisku a na letních akcích pořádaných ve spolupráci s mateřskou VZP a dalšími partnery. V průběhu prázdninových měsíců posílí komunikaci také outdoorové nosiče.
Supervizi kampaně a nákup mediálního prostoru zajistila HP N Media, člen skupiny HPCG.