Fidorka bude hrát letos na apríla opět hlavní roli. Pro všechny milovníky rošťáren připravila hromadu vykutálené inspirace na microsite www.vykutalenarostarna.cz.
Přinese nápady v podobě vtípků ze světa, spojí se s milovníky legrace – Bárou Polákovou a Lukášem Pavláskem, nadchne skrze rošťárny, které natočí studenti Filmové akademie Miroslava Ondříčka a oblíbení čeští i slovenští Youtubeři. Zároveň vyhlásí soutěž o nejlepší aprílovou rošťárnu roku 2015 a vše vyvrcholí celodenním streamem těch nejlepších videí ze všech možných ranků.
Kampaň na podporu vykutálené Fidorky odstartuje 2. března v poledne spuštěním webové stránky www.vykutalenarostarna.cz. „Kromě vtipných videí ze zahraničí představíme v druhé části kampaně také rošťárny, které na sebe vymysleli Bára Poláková s Lukášem Pavláskem ve spolupráci se známým režisérem úspěšných reklam Jakubem Hussarem,“ uvádí Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka pro Českou a Slovenskou republiku. „Chceme také motivovat všechny nadšené vtipálky, aby natočili, vyfotili nebo popsali svoje rošťárny, z nichž naši porotci Bára s Lukášem vyberou více než 50, které náležitě oceníme,“ doplňuje Alena Kratochvílová.
Na microsite projektu se v první polovině března budou postupně objevovat nejdříve inspirace ze světa a budou následovat vtípky natočené českými celebritami, studenty FAMO a Youtubery. V průběhu celého března také budeme na microsite www.vykutalenarostarna.cz sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty ocení full HD kamerou Canon Legria Mini. Dalších padesát soutěžících může získat karton vykutálených Fidorek. Každý den po dobu trvání soutěže Fidorka navíc odmění balíčkem svých výrobků i jednoho návštěvníka microsity projektu, který vtipně okomentuje některé z videí v sekci „Rošťárny pro inspiraci“. Soutěž podpoříme on-line komunikací a na Facebooku.
Na kampani společně pracují agentury PR.Konektor, Konektor Social, Symblaze a Carat. PR.Konektor zajišťuje spolupráci s celebritami, kompletní PR servis a efektivní integraci online a offline komunikačních nástrojů, Konektor Social pracuje s Youtubery. Symblaze vytvořil microsite, online formáty a zajišťuje průběh soutěže a komunikaci na Facebooku. Mediální agentura Carat má na starosti nákup médií.