Pojišťovna České spořitelny odstartovala marketingovou kampaň na FLEXI životní pojištění. Komunikačním konceptem je opět dětský svět, v němž jsou rodiče neohroženými hrdiny, přiblížený pomocí perspektivy. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit – 60 000 korun na léčení vážných nemocí.
ATL kampaň běží od 3. dubna až do 28. května v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a on-line médiích.
„Stávající exekuci televizního spotu jsme doplnili o tag on s novým produktovým benefitem. I tentokrát chceme komunikačně podpořit pojištění vážných životních situací. Nabízíme příspěvek 60 000 Kč v případě vážných nemocí,“ říká o kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Kreativní ztvárnění tag onu využívá principu perspektivy a ukazuje, jak ‚nevinně‘ si hrají děti, když rodiče na chvilku usnou.“
Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.